6. února 2015

No 3 - Vše, co poprvé bolí

Když jsem poprvé od té doby přišla domů ke vchodovým dveřím a zazvonila. A uvědomila si, že mi už brácha nikdy dveře neotevře.

Když jsem poprvé od té doby vytírala zem a uvědomila si, že už bráchovi nevynadám, že mi na umytou zem šlape.

Když se poprvé od té doby taťka vrátil z práce a já zjistila, že nepřijel s bráchou.

Když mi kvůli zpožděnému vlaku ujel autobus a já nemohla bráchovi zavolat, jestli by mě nemohl odvézt domů.

Když jsem poprvé od té doby přišla do hospody, viděla všechny bráchovi kamarády a brácha si k nám nepřisedl.

Když jsem se vracela pozdě v noci domů a šla tiše, abych bráchu ve vedlejším pokoji neprobudila.

Když jsem si uvědomila, že tu lahvičku od sirupu aloe vera už nikdy nikdo nedopije.

Když jsem šla poprvé od té doby sekat trávu a nemohla zavolat bráchu, aby mi nastartoval sekačku.

Když jsem si všimla, že mi ze skrýše neubývají sladkosti.

Když jsem si rozbila čelo a brácha se mi nepřišel smát.

Když mi brácha nepřišel popřát k narozeninám.

Když jsem bráchovi místo flašky šla koupit k narozeninám kytku na hrob.

Když jsme nechtěli mít Vánoce.


Je toho moc, stále je něco "poprvé", kdy u toho Martin není. A nebolí to jen napoprvé.

Žádné komentáře:

Okomentovat